Kako prepoznati i odgovoriti na diskriminatorni govor – poslušajte u podcastu 30.10.2020.
U okviru projekta CLIO izradili smo Podcast namijenjen nastavnicima srednjih i osnovnih škola, ali i svima koji se nalaze pred izazovima kako odgovoriti na govor mržnje i diskriminatorno ponašanje u razredu, grupi, radnoj okolini ili nekom drugom okruženju.
U podcastu se na osnovu iskustvenih priča nastavnika (primjer tri situacije u školi) pokušava odgovoriti na pitanja koja posebno ‘muče’ nastavnike i vrlo često otežavaju njihov rad u učionici. Što su govor mržnje i diskriminacija te kako ih prepoznati u svom okruženju? Kako ih prevenirati? Kako reagirati te zauzeti stav kod određenih izjava ili ponašanja učenika, roditelja ili kolega? Također ćemo razgovarati o ulozi nastavnika kao korektiva nepoželjnog ponašanja.
Cilj projekta je educiranje o načinu na koji nastaju ideologije nejednakosti (antisemitizam, seksizam, rasizam…) te jačanje kapaciteta i podrške nastavnicima u profesionalnom odgovoru na antidemokratske tendencije (diskriminirajući govor i ponašanje, govor mržnje) među učenicima ili u školi. PODCAST POSLUŠAJTE NA OVOM LINKU